Elon Musk'danTwitter’ı tehdid

 

Elon Musk Twitter’ı alamazsa ne yapacak? Oyun oynamıyorum tehdidi


Son zamanlarda sosyal medya dünyasının yeni fenomeni haline gelen Elon Musk, şok bir adım atarak Twitter’ın tamamını satın almak istediğini duyurmuştu. Twitter’ı yaklaşık 43 milyar dolara satın almak isteyen Musk, satın alım başarısız olursa ne yapacağını açıkladı.Musk, paylaştığı son açıklamada Twitter’ın tamamını satın almak için 43 milyar dolarlık bir teklifte bulunduğunu söyledi. ABD’nin düzenleme kurumu SEC’e gönderilen teklif, Twitter’ın yönetim kurulu tarafından incelenecek.

Fakat Elon Musk, bu satın alımın gerçekleşmemesi durumunda neler yapabileceğini de açıkladı. Halihazırda platformun en büyük hissedarı olan Musk, teklifin reddedilmesi sonucunda şirketteki hissesini satıp “tamamen uzaklaşabilir”.Twitter Başkanı Bret Taylor ve yönetim kurulu üyelerine gönderdiği açıklamada şu ifadeleri kullandı:“Anlaşma işe yaramazsa, yönetime güvenmediğim ve kamu piyasasında gerekli değişikliği yapabileceğime inanmadığım için, hissedar olarak konumumu yeniden gözden geçirmem gerekecek. Bu bir tehdit değil, yapılması gereken değişiklikler olmadan iyi bir yatırım değil.”Tesla ve SpaceX CEO’sunun Twitter yönetimiyle ilgili isteğini anlamak artık çok zor. Musk ilk olarak yönetim kuruluna katılacağını, ardından bu fikrinden vazgeçtiğini söylemişti. Fakat son açıklamasında Twitter’da büyük değişiklikler yapmak istediğine dikkat çekiyor.

Elon Musk, Twitter’ın yönetim kuruluna katılmama kararını açıklamamış olmasına rağmen, bazı analistler o dönem satın alma teklifini değerlendirdiği dile getirmişti. Musk yönetim kurulunda olsaydı en fazla yüzde 14.9’luk hisse satın alabilecekti. kaynak:internet haber

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Samsung ilk 6G Forumunu önümüzdeki ay düzenleyecek

  Samsung önümüzdeki ay ilk 6G Forumuna ev sahipliği yapacak. Etkinlik yeni nesil 6G iletişim teknolojisi hakkında öngörülerini paylaşmak üz...